Monday, April 19, 2010

Terjah Ke Ladang Okid Kat Kulim










Lepas kawan aku bagi okid sepasu dua minat aku kat okid kian mndalam.Tiap minggu aku mesti mengadap 3 orang penjual okid kat pasar malam Jumaat Parit Buntar.Dalam fikiran aku tak nmpak lain dah okid jer yg ada dalam kepala, bajet aku pada kasut, baju aksesori ker apa ker sumer aku tukar p ker okid …gila okid dah melanda kat tuan rumah No.99, Jalan Harmoni biaq p la itu kata hb tercinta aku, cam dial ah satu masa dulu gila mancing aku pun time tu tak terkata apa…biaq p. Bermula dari okid pasar malam aku dapat maklumat dari kengkawan yg sama gila dengan aku segala2nyer okid nie, kat Kulim ada satu ladang okid . Situ lah ladang pertama yang telah kami terjah tak silap bermulanya mengulang kat ladang pada bulan Mei 2009 ni ler gambor2 okid yg hb aku ambik tengok real lg best sbb okid kat situ semua nyer mengujakan smpai aku kopius nak pilih yang mana satu pilihan hati…..lasnya as beginner okid aku aku rasa baik beli anak yang dari ladang sbb harganya jauh lebih murah dari yg jual kat pasar malam & yang penting leh borong banyak2



0 comments:

Post a Comment